Spar Austria concentrates on regeneration and vitality
This year the Austrian retail chain focuses on serving customers with products that can help them regenerate and become more vital. The 165-product range sold in Interspar hypermarkets includes vitamins, fish oil, functional and superfoods. Spar’s goal is to make it simpler and more comfortable for customers to buy healthy and nourishing groceries.
Related news
SPAR Austria opens state-of-the-art bakery facility
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Austria is main sponsor of FIS Alpine Ski World Championships Saalbach 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Blue planet: With soil renewal farming, the consumer can get healthier food
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Export champion with innovation in the sugar market curve – Budapest industry roundtable on the competitiveness of confectionery manufacturers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >