The premium snacking trend is also gaining momentum in Hungary
In recent years, domestic consumer habits have undergone a spectacular transformation: more and more people are looking for special, quality foods, and are willing to pay more for unique flavors and natural ingredients.
The development of gastroculture is demonstrated by the growing popularity of themed restaurants, artisanal products and gourmet events. One of the most exciting trends is premium snacking: crunchy snacks that offer a unique taste experience and high quality at the same time – says Csaba Illés, CEO of Klasszis 96 Kft.
Related news
Bratwurst war rages in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo to launch Cheetos and Doritos versions without artificial colors, flavors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Intersnack to invest €85m in Alsbach plant to expand production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another wave of food price increases could come due to EPR fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, the foreign trade surplus for goods was 557 million euros, while imports were 4.1 percent lower than in the same period of the previous year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >