Promotional campaign to buy quality domestic apples
The Agricultural Marketing Centre, the Ministry of Agriculture, the FruitVeB Hungarian Fruit and Vegetable Interprofessional Organization and Marketing Board, the National Agricultural Association, the National Food Chain Safety Office and seven commercial chain of stores to launch an apple consumption promotional program.
The campaign aims to raise consumer awareness on high-quality domestic apples and familiarize the rich range of choice to the customers. The delicious quality domestic apples can be tasted in the stores from October 27 to December 10 in the shops of the chains.
Related news
Apples are available at record prices – imports are replacing the missing domestic crop
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Domestic products, budget-friendly prices and reliable quality at PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gala apples are cheaper than a year ago
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Women make 89% of decisions, yet they feel ignored
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Packaging regulations are getting stricter – competitive advantage or risk?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >



