Promotional campaign to buy quality domestic apples
The Agricultural Marketing Centre, the Ministry of Agriculture, the FruitVeB Hungarian Fruit and Vegetable Interprofessional Organization and Marketing Board, the National Agricultural Association, the National Food Chain Safety Office and seven commercial chain of stores to launch an apple consumption promotional program.
The campaign aims to raise consumer awareness on high-quality domestic apples and familiarize the rich range of choice to the customers. The delicious quality domestic apples can be tasted in the stores from October 27 to December 10 in the shops of the chains.
Related news
A raid was conducted in the parking lot: illegal fruit was measured in kilos
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is a need to reorganize production on domestic apricot plantations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Drought anxiety in agriculture: corn, potatoes and apples are most at risk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
FAO food price index remained essentially unchanged in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas starts in the kitchen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >