Hungarian cardholders would rather pay with their fingerprints than with passwords
• New Visa survey finds Hungarian consumers feel more secure and comfortable with fingerprint or other biometric authentication than traditional methods
• 19percent of Hungarian consumers have already quit online shopping because they have forgotten their password
• Strong customer authentication policy (SCA) aims to increase fraud protection of online transactions by introducing two-factor authentication.
New research by Visa, a global payment technology company, shows that consumer demand for biometric payments is growing, as they are now considered safer than traditional methods.
Related news
Visa Black Friday elemzés: kiemelkedő vásárlási kedv és fokozott biztonság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New programme to support the digitalisation of Hungarian businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian webshops under pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
CDs and DVDs are experiencing a renaissance at Vatera, but second-hand LEGO is the real star of this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM and VOSZ cooperation agreement for the security of digital commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Despite the damage caused by the drought, there will be no shortage of high-quality Hungarian fish
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
