According to a survey, an average Hungarian online shopper isd 39 years old, a city dweller
The Payment Experience Report (Fizetési Élmény Riport) was prepared with the support of Mastercard by Frontíra Strategic Design Consultant, interviewing more than 300 clients and involving a dozen merchants and payment service providers. The research was complemented by an analysis of 4 million transactions in the BIG FISH Payment Gateway. (MTI)
Related news
Bejgli in the basket: exploring Hungarian Christmas traditions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A third of Hungarians are still looking for ways to eat more healthily and only a quarter of them eat consciously
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas starts in the kitchen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The clock is ticking: the EU Pay Transparency Directive will enter into force in the summer of 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HelloFresh is boosting British cooking confidence with new “Skills” recipe boxes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >