Lidl’s conquest in Spain
In 2015 Lidl’s sales in Spain expanded by 12.5 percent to EUR 3,048 million in comparison with 2014. According to Alimarket.es, the good result roots in greatly improving the level of services and adapting the product selection to the taste of Spanish customers. Last year Lidl invested EUR 262 million in Spain, 30 percent more than planned.
Related news
Lidl, Novartis and HungaroControl are also among the best places to work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ferrero Invests €140m In Spanish Ice-Cream Plant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bel to invest in The Laughing Cow production in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New PENNY store opens in Tab
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

