Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Lidl announces Telitálka campaign for eighth time
Lidl announces Telitálka campaign for eighth time
🎧 Hallgasd a cikket:
Lidl Hungary has launched its Telitálka campaign for the eighth time, as a result of which the supermarket chain, with the help of its customers, supports the NOAH Animal Home Foundation and the REX Dog Home Foundation with a total of 10 tons of pet food.
Related news
Lidl wins For a Sustainable Future Award: recognition for business transformation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl, Novartis and HungaroControl are also among the best places to work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pressure on retail chains continues to grow — warns Lidl Hungary CEO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Qvik mobile payment: first available nationwide at Praktiker
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Revolut: full crypto withdrawal in Hungary – customers given a tight deadline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OTP Group tops the Central and Eastern European region for the third time in The Banker magazine’s Top 100 international banks ranking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
