Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Lidl announces Telitálka campaign for eighth time
Lidl announces Telitálka campaign for eighth time
🎧 Hallgasd a cikket:
Lidl Hungary has launched its Telitálka campaign for the eighth time, as a result of which the supermarket chain, with the help of its customers, supports the NOAH Animal Home Foundation and the REX Dog Home Foundation with a total of 10 tons of pet food.
Related news
Lidl employees received the Grand Prize for Hungarian Commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl made commitments to boost competition and reduce prices as a result of the GVH’s proceedings
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl employees received the Grand Prize for Hungarian Commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
