Lidl aims to eliminate the use of microplastics
Lidl is constantly reducing the use of microplastics in its own branded products, and this time it has confirmed its commitment with a resolution. The store chain aims to make most of its cosmetics product-free by the end of 2021. In the case of formulations, many products can already be said to contain no microplastics, but the new “Composition without microplastics” label will further increase transparency for consumers.
Related news
It’s really worth it for the most beautiful moments – Lidl has launched a special campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl maintains its success: It remains the most attractive workplace in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Schwarz Digits Invests €11bn In New Data Centre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Last year, Black Friday brought more than 43 billion forints in turnover to Hungarian e-commerce in a single night.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s really worth it for the most beautiful moments – Lidl has launched a special campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Health-conscious consumers and comprehensive waste recycling – this is how Borsodi Brewery is shaping the market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
