Lidl wants to increase its Hungarian supplier rate to 60 percent
Lidl wants to increase the Hungarian supplier rate to 60 percent from the current 54 percent until the end of 2014, in the scope of its; for the Hungarian suppliers program – Grósz Jenő, Lidl Hungary’s Chairman of the Board told at Tuesday's press conference.

Tőzsér Judit ,PR vezető, Lidl Magyarország Kurunczi Anita, marketingvezető, Lidl Magyarország Kovács Gergely, beszerzési ügyvezető igazgató, Lidl Magyarország Grósz Jenő, igazgatóság elnöke, Lidl Magyarország Tóthné Kecskés Mária, belkereskedelmi és marketing igazgató, Hungerit Zrt. Zsurki Sándor, főborász, Tokaj Kereskedőház Zrt.
The 157 Lidl stores in Hungary had a turnover of 186 billion HUF last year of which nearly 100 billion HUF, (54 percent) revenue came from the sales of the products of Hungarian suppliers.
The company's current product portfolio consists of 1400 items, including 810 kind of products of 200 Hungarian suppliers – the Chairman of the Board added.
Related news
Related news
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Read more >ÖRT-NMHH Mini-conference: Where is influencer advertising headed next?
What rules apply to influencers today? Where do the ethical…
Read more >The ALDI app is expanding: coupons are now available
The ALDI app has reached another milestone. Customers can now…
Read more >