Kraft Singles rolls out new sliced cheese flavours for the first time in nearly a decade
Kraft Singles is launching three new flavours of its popular cheese range – jalapeño, garlic and herb and caramelised onion – for the first time in nearly a decade. Previously the Kraft Heinz-owned brand only offered two sliced cheese flavours, Sharp Cheddar and Pepper Jack that were introduced in 2017. Around 70% of US consumers who buy dairy products are interested in trying new varieties.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/2-3
Related news
Kraft Heinz to break up a decade after mega-merger
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kraft Heinz splits into two publicly traded companies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kraft Heinz may split into two
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 6th Bodrogi PET Cup has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >