Kraft Singles rolls out new sliced cheese flavours for the first time in nearly a decade
Kraft Singles is launching three new flavours of its popular cheese range – jalapeño, garlic and herb and caramelised onion – for the first time in nearly a decade. Previously the Kraft Heinz-owned brand only offered two sliced cheese flavours, Sharp Cheddar and Pepper Jack that were introduced in 2017. Around 70% of US consumers who buy dairy products are interested in trying new varieties.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/2-3
Related news
Barry Callebaut develops new chocolate recipes using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kraft Heinz to break up a decade after mega-merger
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kraft Heinz splits into two publicly traded companies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
THE LATEST ISSUE OF TRADE MAGAZINE HAS BEEN PUBLISHED!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Agroinform.hu: Three-quarters of fir tree buyers can decorate their homes with products from domestic producers again this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: the total output value and profitability of agriculture have also increased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

