The coronavirus will also have a lasting effect on consumer behavior globally
The pandemic situation has led to an unprecedented decline in consumption in almost all countries, also leaving a deep mark on consumer behavior. But how lasting will this effect be if the pandemic ends? The McKinsey Global Institute expects that in the United States, the rate of return to previous levels will vary in terms of income and age, while in Europe it is worth preparing for a somewhat more balanced but slower upturn. (origo)
Related news
This is how Hungarian researchers model epidemics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plant-based dog food cuts environmental “pawprint,” UK study reveals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The personal loan market has soared
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Euromonitor International unveils Global Consumer Trends for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Weak average walnut harvest: Hungary may need imported walnuts by Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most retail companies have been forced to pay with ransomware, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
