Rossmann follows the Korean beauty philosophy
On 6 November Rossmann presented the world of Korean beauty care – K-beauty – at a special event at the Korean Cultural Centre.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/12-2026.01
The event was organised jointly by Rossmann, the centre and KOTRA Budapest. Visitors had the opportunity to get to know iconic and up-and-coming brands. “Korean beauty care isn’t just a trend, but a conscious, layered and experience-based approach that re-teaches the love of skin care”, said Éva Szimeiszter, head of purchasing at Rossmann.
Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Layers of problems
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Replanning for export markets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The New Year’s Eve fireworks fair is back: temporary sales will start in department store parking lots at the end of December
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first Eastern European non-alcoholic beer turns 50
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausage: pork prices are already going down, but they won’t be cheaper in stores – a significant correction may come in the spring at the earliest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
