The coffee that has brought us together 50 years ago
Hungary’s most iconic coffee brand, the OMNIA has been available on the shelves of the Hungarian stores since 1968.
OMNIA came to the market as Hungary’s number one coffee brand in 1968, which basically changed its domestic coffee consumption habits. The classic and iconic aroma cloud, the nice coffee bean figure, has become a decisive factor in offices, cafés and homes as well.
Related news
E-cigarettes, coffee, energy drinks – what do our teeth “say”?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coffee, Creativity, Community – Caffè Vergnano Barista Championship 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EuroShop turns 60: From a showcase trade fair to a global retail festival
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Syngenta’s sustainability program reaches a new level in Dióskál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The environmental project of the Mercedes-Benz Factory in Kecskemét was awarded two prizes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >