The coffee that has brought us together 50 years ago
Hungary’s most iconic coffee brand, the OMNIA has been available on the shelves of the Hungarian stores since 1968.
OMNIA came to the market as Hungary’s number one coffee brand in 1968, which basically changed its domestic coffee consumption habits. The classic and iconic aroma cloud, the nice coffee bean figure, has become a decisive factor in offices, cafés and homes as well.
Related news
Nescafé already achieved its 2025 regenerative agriculture goals in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We spend more than five full days a year drinking coffee
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-cigarettes, coffee, energy drinks – what do our teeth “say”?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Important data arrives before the holidays: it’s no longer embarrassing to say no to alcohol
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pantene unboxing event
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The new, innovative cash register at Tesco in Nyíregyháza swallows 100 bottles per minute
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
