Trademagazin > News and articles > Market News > Consumer confidence in the euro area has returned to pre-pandemic levels
Consumer confidence in the euro area has returned to pre-pandemic levels
🎧 Hallgasd a cikket:
Consumer confidence in the euro area has returned to pre-coronavirus levels and close to the long-term average, according to preliminary data from the European Commission’s March survey.
In a preliminary survey by the European Commission’s Directorate-General for Economic and Financial Affairs (DG EcFin), the consumer confidence index rose much more than expected in the euro area, by 4.0 points to 10.8 points, compared with the previous month. The market expected minus 14.5 points for March. (MTI)
Related news
This is how Hungarian researchers model epidemics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Stricter measures are coming on the Trappist and wild sourdough fronts – new regulation protects customers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
The European Commission presented an online consumer protection strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Older people are leading DRS in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Monster takes on Alani Nu with female-focused energy drink
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

