Loyalty programmes are the key to the heart of Millennials
    🎧 Hallgasd a cikket:
    
    
    
    
    
    
    
  
  A report prepared in cooperation by Bond Brand Loyalty and VISA, with the participation of 12,000 US and 7,000 Canadian consumers about 58 loyalty programmes, has found that shoppers deem loyalty schemes to be valuable from many points of view.
Related news
			
				More related news >			
                                
		Related news
Despite the challenges, the SME sector maintains its position in the Hungarian economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih is already preparing for the holidays – winter seasonal inspections are starting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

					
					
					