Granarolo buys cheese company Mulino Formaggi
Italian dairy company Granarolo increased its former 40-percent share to 100 percent in cheese company Mulino Formaggi. Established in 2018, Mulino Formaggi’s business model consists of a short, only 3 dairy businesses long supply chain and 78 percent of its products are sold abroad. Granarolo opines that the Parma factory has strategic importance in developing the hard cheese business line.
Related news
Butter and milk powder prices significantly above intervention price in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cottage cheese is back: the American dairy industry is booming again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bonafarm Group expands in Romania
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Réka Rubint: “Only one thing tires me: resting…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin freeze stirs up emotions in the drugstore market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >