Developing markets are the engine of Henkel’s growth
In the first quarter of 2018 Henkel’s sales revenue reached EUR 4,835 million. Organic sales growth was 1.1 percent. The performance of the Adhesive Technologies business area was the strongest, with a 4.7-percent organic sales growth. Sales in Western Europe were up 0.2 percent, Eastern Europe’s sales performance was plus 7.6 percent and Africa/Middle East produced an 8.6-percent organic sales growth.//
Related news
Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Henkel and three of its brands are among Hungary’s leading Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 6th Bodrogi PET Cup has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >