Developing markets are the engine of Henkel’s growth
In the first quarter of 2018 Henkel’s sales revenue reached EUR 4,835 million. Organic sales growth was 1.1 percent. The performance of the Adhesive Technologies business area was the strongest, with a 4.7-percent organic sales growth. Sales in Western Europe were up 0.2 percent, Eastern Europe’s sales performance was plus 7.6 percent and Africa/Middle East produced an 8.6-percent organic sales growth.//
Related news
We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Action Achieves 17% Growth In 9M, Plans Croatian Launch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Henkel won the top prize in the BeneFit PRIZE large company category again this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >McDonald’s restaurants will be closed nationwide on December 24-25
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
