Facebook marketing is trendy
Website, company Facebook page and e-mail – these were small businesses’ favourite marketing tools in 2015, according to Marketing Commandó’s survey, conducted with the participation of its Facebook followers and the readers of their newsletter. 85 percent of small businesses use a website, 80 percent has a Facebook page and 72 percent do marketing via e-mail. Google Adwords finished only 8th in the ranking with 45 percent.
Related news
The GVH is investigating possible phishing ads on the Google platform
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >IVSZ also joined the Cyber Shield program to strengthen corporate security
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Historical record: 5,000 businesses applied for the fixed 3 percent SME loan in the first month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AM: French-Hungarian cooperation for the future of European agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A robot vacuum cleaner at home, and the latest top iPhone in Poland, lead the Black Friday top list
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: safe and conscious shopping during Black Friday, this is what shoppers should pay attention to
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
