Facebook marketing is trendy
Website, company Facebook page and e-mail – these were small businesses’ favourite marketing tools in 2015, according to Marketing Commandó’s survey, conducted with the participation of its Facebook followers and the readers of their newsletter. 85 percent of small businesses use a website, 80 percent has a Facebook page and 72 percent do marketing via e-mail. Google Adwords finished only 8th in the ranking with 45 percent.
Related news
NGM: GINOP Plusz “Improvement of Working Conditions” priority project launches on September 1
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Death of SEO Blogs – What Does This Mean for SMB Marketing?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian SMEs calculate with a deteriorating financial situation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: industrial producer prices in July did not change compared to the previous month, exceeding the level a year earlier by an average of 4.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority tested detergents, washing powders and washing capsules
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Expensive start to school: GVH investigates suspected cartel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >