The digital space is the new mailbox
For Hungarian consumers fast, simple and mobile-friendly interfaces are more important than spectacular visual solutions.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/11.

István Zsatkulák
country manager
Shopfully
Research conducted by Shopfully and PhD student Tamás Szabó (with 1,035 respondents) reveals that users prefer online promotional flyers: 42% of emphasised that these materials are easily accessible anytime, anywhere, especially from mobile phones.
“Surprisingly, the most active users of digital flyers are people over 60, whose primary considerations are price, quick overview and accuracy of information”,
said István Zsatkulák, country manager of Shopfully.
Related news
Ice cream as a season-extending product
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The stars were shining bright
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vegan scrambled eggs at 30,000 feet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Layers of problems
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
