The digital generation dictates the pace
The growing digital generation is gaining momentum not only online but also offline: they are now present in the labor market and also as the clients of companies.
However, their dynamism, mobility and technological need require new solutions from the companies. With this in mind, the K&H implements its sustainability programs and launches initiatives that build the future, generational work, development and entrepreneurial ambitions.
Related news
There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability: easing EU expectations, shifting corporate focus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: middle-aged people still feel 20 percent inflation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Holiday opening hours at PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl: another special tax increase could lead to chain closures in the Hungarian market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new generation of protein sources: this is how high-protein products are conquering the market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

