Danone is hopeful about the future
🎧 Hallgasd a cikket:
Despite a drop in volume sales, thanks to higher prices Danone closed the 1st quarter in 2016 with a 3.5-percent value sales growth in 2016. The dairy company has decided to relaunch their Activia yogurt and Actimel products. CEO Emmanuel Faber reckons their revenues from fresh dairy products will grow 5 percent by 2020.
Related news
Action Achieves 17% Growth In 9M, Plans Croatian Launch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone receives global B Corp certification
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone to sell probiotic juices brand ProViva to Lactalis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
In addition to the wallet, values also matter – this is how Hungarians’ shopping is changing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A SPAR tovább fejleszt: több mint egymilliárdos modernizációval nyílt újra két budapesti szupermarket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Next-day delivery even during peak parcel traffic: this is how GLS is preparing for the end of the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

