Danone is hopeful about the future
🎧 Hallgasd a cikket:
Despite a drop in volume sales, thanks to higher prices Danone closed the 1st quarter in 2016 with a 3.5-percent value sales growth in 2016. The dairy company has decided to relaunch their Activia yogurt and Actimel products. CEO Emmanuel Faber reckons their revenues from fresh dairy products will grow 5 percent by 2020.
Related news
Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone lines up yogurt facility expansion amid “explosive growth” in US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Lidl Hungary received a prestigious professional recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spar expanded its store network with an investment of 1.7 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé leaves Dairy Methane Action Alliance – continues methane reduction on its own track
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >