Carrefour pulls manufacturer brands from four stores
Carrefour removes the products of several manufacturer brands from the shelves of four stores in France. As part of the ‘Carrefour 2022’ transformation plan, the experiment tries to find out to what extent customers are willing to choose from the chain’s private label products. Carrefour wants its private label products to realise one third of total sales by 2022. In certain stores 80 percent of shelf space is taken up by private labels.
Related news
Carrefour opens its 100th Spanish store of the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Saadé Family Becomes Carrefour’s Second-Largest Shareholder
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Grupo Carrefour Brasil Introduces Sustainable And Traceable Beef
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The New Year’s Eve fireworks fair is back: temporary sales will start in department store parking lots at the end of December
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first Eastern European non-alcoholic beer turns 50
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausage: pork prices are already going down, but they won’t be cheaper in stores – a significant correction may come in the spring at the earliest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
