Carrefour pulls manufacturer brands from four stores
Carrefour removes the products of several manufacturer brands from the shelves of four stores in France. As part of the ‘Carrefour 2022’ transformation plan, the experiment tries to find out to what extent customers are willing to choose from the chain’s private label products. Carrefour wants its private label products to realise one third of total sales by 2022. In certain stores 80 percent of shelf space is taken up by private labels.
Related news
Saadé Family Becomes Carrefour’s Second-Largest Shareholder
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Grupo Carrefour Brasil Introduces Sustainable And Traceable Beef
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour prepares sale of Romanian branch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
