Security remains the most important factor in online shopping
According to Visa’s 2025 survey of e-commerce payments in Central and Eastern Europe, security remains the most important factor for 83% of Hungarian consumers when shopping online.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/8-9.
44% of Hungarians also said they are very likely to abandon an online purchase if the process is too lengthy.
“When every second counts at the checkout, technologies like Visa Click to Pay – which are based on tokenisation – are real game changers”,
told Bence Sármay, country manager of Visa in Hungary.
Related news
Flavours of the past, health of the future
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Decanter gold medal for Dobogó Winery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vitamin shield against the cold – BioTechUSA organic vitamin family for the fall and winter months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: What awaits Hungarian inflation?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >