Lidl Portugal modernised stores from EUR 21m
Lidl has invested EUR 21m in its Portuguese store network, to ensure greater proximity to people and easier access to products and services. The five revamped stores are part of the new Lidl store concept. They have sales areas between 1,100m² and 1,400m², wide corridors and glass facades for natural light, allowing for greater energy savings
Related news
The discount chain is renewing the packaging of PET bottled soft drinks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: Hungarian melon season starts with good quality melons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price competition for Dubai chocolate: Lidl explodes with another discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
FAO food price index remained essentially unchanged in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >