Lidl Portugal modernised stores from EUR 21m
Lidl has invested EUR 21m in its Portuguese store network, to ensure greater proximity to people and easier access to products and services. The five revamped stores are part of the new Lidl store concept. They have sales areas between 1,100m² and 1,400m², wide corridors and glass facades for natural light, allowing for greater energy savings
Related news
The discount chain is renewing the packaging of PET bottled soft drinks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: Hungarian melon season starts with good quality melons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price competition for Dubai chocolate: Lidl explodes with another discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
