2008 could be the year of Aldi
🎧 Hallgasd a cikket:
In her opening presentation on the second day, Mrs. Szalókyné Judit Tóth, director of Nielsen emphasised that it will be the cheaper sales channels and products will show growth in the coming years. According to a forecast by Nielsen, Aldi’s appearance in the market will determine developments in 2008.
Related news
More related news >
Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
