GfK Hungária is 20 years old
🎧 Hallgasd a cikket:
GfK Hungária was founded in 1989 by GfK’s Austrian affiliate, Fessel-GfK. Back than the company employed less than ten people, now it employs ten times more and its sales turnover reached HUF 3 billion last year and became a Business Superbrand in 2008 and 2009.
Related news
More related news >
Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From Maklár to the stars: the journey of space chocolate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >