20 forecasts for 2020
S marketing agency Acosta, which specialises in the FMCG market, published a 20-point retail forecast on 5 December. Predictions include increased demand for pet food, acceleration in the integration of in-store and online shopping, and alternative channels gaining ground.

Colin Stewart
VP, Acosta
Acosta’s vice president Colin Stewart told: In 2020 retailers will be more environmentally conscious. Plant-based foods and ready meals will become more popular. Major brands will remain successful, but the growth of private labels won’t stop either. //
Related news
We are no longer falling, but we aren’t flying yet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A successful community for collective success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fear and security
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Industrial production is still declining in Hungary, but is already increasing in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation accelerated in Germany in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >8 years, 200,000 guest nights: ALDI Travel celebrates its anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >