A 110-day promotion campaign was launched by the 110-year-old Theodora
Hungary’s historic mineral water is 110 years old. Theodora’s bottler, the Szentkirályi-Kékkúti Mineral Water Ltd. launched a 110-day promotion on the occasion of the jubilee anniversary.
The campaign focuses on the brand’s close bond to nature and the Lake Balaton, so the main prize is an electric car, the zero-emission Volkswagen e-up; while the Balcsi Original designed a unique notebook and T-shirt for the birthday that was inspired by the original purity and refreshing effect of Theodora.
Duration of the campaign is : 29 May – 15 September
Related news
EuroShop turns 60: From a showcase trade fair to a global retail festival
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KitKat Celebrates 90th Anniversary This Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extreme summer, record heat: this is how chain stores are reacting to the heat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: retail turnover in October exceeded the same period of the previous year by 3.1 percent and the previous month by 0.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tradition and innovation characterize this year’s Christmas candy market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

