A 110-day promotion campaign was launched by the 110-year-old Theodora
Hungary’s historic mineral water is 110 years old. Theodora’s bottler, the Szentkirályi-Kékkúti Mineral Water Ltd. launched a 110-day promotion on the occasion of the jubilee anniversary.
The campaign focuses on the brand’s close bond to nature and the Lake Balaton, so the main prize is an electric car, the zero-emission Volkswagen e-up; while the Balcsi Original designed a unique notebook and T-shirt for the birthday that was inspired by the original purity and refreshing effect of Theodora.
Duration of the campaign is : 29 May – 15 September
Related news
EuroShop turns 60: From a showcase trade fair to a global retail festival
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KitKat Celebrates 90th Anniversary This Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extreme summer, record heat: this is how chain stores are reacting to the heat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
