How many packages are worth 11 million HUF
This fall, Nestlé and Tesco have teamed again up to help families in need with the help of customers. During the charity campaign, Nestlé offered 1 percent of the price of Nestlé products (coffee, sweets, baby food, pet food, etc.) purchased in Tesco hypermarkets, and Tesco doubled the amount collected, thus contributing a total of HUF 11 million HUF to the food needs of families in need.
Related news
Tesco’s turnover increased in the first half of the financial year, sales in the Central European business also improved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco tests Premier – the British chain has brought a new brand to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ágnes Topor: “Many are unaware of the sales-boosting effect of vouchers”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The acquisition of Eisberg’s Polish factory has also been completed.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco tests Premier – the British chain has brought a new brand to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Play goes bankrupt: another Icelandic timber company fails
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >