How many packages are worth 11 million HUF
This fall, Nestlé and Tesco have teamed again up to help families in need with the help of customers. During the charity campaign, Nestlé offered 1 percent of the price of Nestlé products (coffee, sweets, baby food, pet food, etc.) purchased in Tesco hypermarkets, and Tesco doubled the amount collected, thus contributing a total of HUF 11 million HUF to the food needs of families in need.
Related news
Donate simply and securely: digital innovation in fundraising with Mastercard and Ecumenical Relief
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Product recall at Nestlé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MediaMarkt welcomes a new leader
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The newest PENNY store opened in downtown Szolnok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
