Lidl Targeting 100 New Stores In France By 2022
Discounter Lidl is aiming to open 50 new stores a year in France by 2022, following its busiest year for new store openings in the country.
Since 2012, Lidl has invested €4.5 billion in France in expansing its store network, an investment that has paid off – it broke the 6% market share mark in 2019 for the first time, and finished the year with 6.2% of the market, according to Kantar.
Between 2010 and 2018, the discounter saw its French turnover increase by 4.5%.
Related news
Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German retailer Lidl sets increasingly high animal welfare standards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl coupons added to pensioners’ food vouchers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Junior Prima Award Hungarian Awareness and Media Category 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This year’s Symbol of Sustainability winners announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Farmer Expo will be held again in Debrecen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >