Pálmaolaj fenntartható forrásból
Első helyen végzett a Ferrero a WWF Pálmaolaj-vásárlók Pontkártyája programjában, ami a globális cégek fenntartható pálmaolaj-felhasználást támogató stratégiáit értékeli.
A cég 22 pontból 21,5-et szerzett meg, s ezzel 172 országot előzött meg a versenyben. A Nutella gyártója azért kapta az elismerést, mert felelősen harcol a trópusi területeken zajló erdőirtások ellen, valamint az átlátható ellátási láncokért.
2019-ben a Ferrero által felhasznált 204.000 tonna pálmaolaj olyan területekről származott, ahol nincs erdőirtás.
Kapcsolódó cikkeink
Magyarországon is bemutatkozik a Nutella Plant-Based
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Vatikán birtokán mintagazdaság nyílik, ahol „pápai” olajat és bort termelnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
34 magyar kiállító vesz részt a kölni ANUGA-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyár, keretes szerkezetben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újdonságok és új témák a 2026-os FRUIT LOGISTICA-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >