Világsztárok és szeszfőzdék

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 01. 16. 11:02

A világsztárok nem csak azzal próbálnak pénzt keresni, hogy a saját szakterületükön, mondjuk, a focipályán vagy a kamerák előtt mesterien végzik a dolgukat, hanem különböző reklámbevételekből is, ennek egyik fontos szegmense az alkohol.

A napokban jelent meg, hogy a híres kanadai rapper, Drake el akarja adni tulajdonának egy részét a saját saját whiskey-márkájából, a Virginia Blackből.

A Virginia Black egy évvel ezelőtt került a piacra, és most újabb 30 millió dollárt akar bevonni az énekes a cégbe. A tulajdonosok azt állítják, hogy nem a készpénzszerzés a cél, hanem a márkatudatosság növelése.

Az értékesítés egyfajta közösségi finanszírozás lesz, minimum 100 dollárral lehet beszállni, az értékesítés az első negyedévben kezdődik, és bárki számára nyitva áll – írja a BBC.

Ez nem a pénztől szól. Drake azt szeretné, hogy minden rajongója részese lehessen a márkának, és egyfajta nagykövetként büszkélkedjenek azzal, hogy a Virginia Black tulajdonosai.
Drake és saját whiskeyje, a Virginia Black.

Hogy pontosan mennyire sikeres a márka, azt nem árulták el a vezetők, csak annyit, hogy a 60 ezres készlet 15 hónap alatt elfogyott. Viszonyításképp érdemes megemlíteni, hogy a Jack Daniel’s 2017-ben 12,5 millió palackot adott el.

Sztárok és az alkohol

Nem csak Drake az egyetlen, akinek saját alapítású alkoholmárkája van. Az Origo is megírta, hogy George Clooney egy átmulatott mexikói hétvége után tette fel azt a kérdést, hogy nincs-e olyan tequila, amitől nem lesz másnapos. Némi kísérletezés után elindította saját márkáját, a Casamigost, amely olyan sikeres lett, hogy az italmárkákat értékesítő nemzetközi vállalat, a Diageo egymilliárd dollárért vette meg Clooney tequiláját.Azonban nem csak George Clooney büszkélkedhet saját alkoholos itallal, hanem több ismert sztár is, mint például David Beckham vagy Drew Berrymore. (origo)

Kapcsolódó cikkeink