Új ügynökség felel a Borsodi márka ATL kommunikációjáért
A Borsodi kétfordulós tenderen választotta ki azt az ügynökséget, amely a márka ATL kommunikációjának stratégiai tervezését és kivitelezését látja el a jövőben. A meghívásos tenderen 5 ügynökség vett részt, amelyek közül a második fordulóba a DDB és a Cluso jutott. Mindkét ügynökség nagyon színvonalas koncepciót mutatott be, végül a tendert a DDB nyerte. „Bízunk benne, hogy hosszú távon tudunk együtt dolgozni a DDB-vel, a stratégiai koncepció pedig tovább erősíti a márka pozícióját a hazai piacon.” – nyilatkozta Dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.
A meghívott ügynökségek az első fordulóban átfogó kommunikációs tervet készítettek a Borsodi márkára vonatkozóan. Ezen anyagok alapján került kiválasztásra a DDB és a Cluso, akik a korábban bemutatott koncepciót részleteiben is kidolgozták. Az ügynökségi tender végeredménye tegnap született meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >