Sör az élen az élelmiszerek közül
A szektorok közt listavezető élelmiszereken belül az elért nézők száma alapján kialakult top húsz termékosztály között szerepelnek a következők: sör, puding+tejalapú desszert, szénsavas üdítőital és szeletes csokoládé.
Kereskedelmi termékosztályok közül a hipermarket érte el a legnagyobb GRP-t, majd az élelmiszerkereskedelem, a műszaki áruház, a játékbolt következik a 18–49 éves korosztálynál.
A teljes népesség májusban naponta átlag 265 percig nézett tévéműsort valós időben, ami 1 perccel több, mint egy évvel korábban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Indul a „Micsoda malacunk van!” sertéshús-népszerűsítő kampány
A magyar termékek vásárlása a nemzetgazdaságot támogatja, munkahelyek megtartását segíti,…
Tovább olvasom >KPMG: Egyszerre optimisták, aggódnak és izgatottak a magyarok, ha AI-ról van szó
A KPMG és a Melbourne-i Egyetem közös nemzetközi kutatása szerint…
Tovább olvasom >