Sör az élen az élelmiszerek közül
A szektorok közt listavezető élelmiszereken belül az elért nézők száma alapján kialakult top húsz termékosztály között szerepelnek a következők: sör, puding+tejalapú desszert, szénsavas üdítőital és szeletes csokoládé.
Kereskedelmi termékosztályok közül a hipermarket érte el a legnagyobb GRP-t, majd az élelmiszerkereskedelem, a műszaki áruház, a játékbolt következik a 18–49 éves korosztálynál.
A teljes népesség májusban naponta átlag 265 percig nézett tévéműsort valós időben, ami 1 perccel több, mint egy évvel korábban.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
MPL – Nem bánjuk, hogy elérhető, mégsem feltétlenül választjuk
A webáruházak 2024. március 28-tól kötelesek a Magyar Posta kézbesítési…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes sörökre és a prémium kategóriára fókuszál a magyar sörpiac
A magyar sörpiac jelentős változásokat mutat az alkoholmentes és a…
Tovább olvasom >Áprilisban közel egy éve a leggyorsabb ütemben bővült az euróövezet gazdasági teljesítménye
Áprilisban a vártnál nagyobb mértékben, 11 hónapja a leggyorsabb ütemben…
Tovább olvasom >