A Penny Market 3 éves támogatói szerződést írt alá az FTC-vel
A Penny Market Kft., az FTC Labdarúgó Zrt. és a Groupama Aréna üzemeltetője, a Lagardére Sports Hungary Kft. sajtótájékoztatón jelentették be, hogy 3 éves együttműködési megállapodás keretében az élelmiszerlánc exkluzív támogatója lett a labdarúgó klubnak.
A Groupama Arénában megrendezett eseményen részt vett Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója, Jens-Thilo Krieger, a Penny Market Kft. ügyvezető igazgatója, Siklósi Csaba, a Lagardére Sports Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, valamint Thomas Doll, az FTC labdarúgó csapatának vezetőedzője.
Jens-Thilo Krieger büszkeségét fejezte ki, hogy fiatal tehetségek támogatásával mostantól a magyar futball fejlődéséhez is hozzájárulhatnak.
– Tudjuk, mekkora élmény egy remek focimeccset végigszurkolni, ezért reményeink szerint mostantól nemcsak ahhoz járulunk hozzá, hogy a hűtő tele legyen, hanem hogy minél több gyerek és szülő élvezhesse ezt az izgalmas sportot a lelátón és a pályán egyaránt – tette hozzá.
A hosszú távú együttműködés részeként átadták az aréna családi szektorát, mely mostantól 3 éven át a Penny Market nevét viseli. Az új támogatási konstrukció nemcsak reklámhordozói szerepről szól, hanem különböző szurkolói szegmensek aktiválására is épít. A diszkontlánc egy szakmai zsűri által kiválasztott utánpótláskorú labdarúgó fejlődését is támogatja majd, a hazai bajnokság ideje alatt pedig 100 belépőt sorsolnak ki a Fradi hazai, Groupama Arénában megrendezett NB I-es labdarúgó mérkőzéseire azon vásárlók között, akik budapesti Penny Market üzletekben Fan Game törzsvásárlói kártyával vásárolnak.
Siklósi Csaba, a Lagardére Sports Hungary Kft. ügyvezető igazgatója újságírói kérdésre elmondta, hogy a most megkötött exkluzív megállapodás értékével – a Groupama és a Telekom mellett – a Penny Market a sportklub 3. legnagyobb támogatója lett.
Kapcsolódó cikkeink
Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >90 éves a Lactalis – Családi vállalkozásból globális siker
Hogyan lett az 1933-as alapítás óta a még mindig francia…
Tovább olvasom >A gyümölcsfogyasztást népszerűsíti az Albert Heijn kampánya a fiatalok körében
Az Albert Heijn a Holland Királyi Labdarúgó Szövetséggel (KNVB) Teamfruit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >