Nespresso Gourmet Fesztivál 2015 – promóciós verseny
Az ügynökségi feladat a magas minőséget és kiemelkedő kávéfogyasztási élményt jelentő Nespresso brand értékeinek közvetítése, a kávézás mint gasztronómiai élmény bemutatása volt, valamint a közvetlen kapcsolatteremtés a fogyasztókkal. Emellett a célcsoportnak megfelelő ex-
kluzív rendezvény megjelenésének létrehozása és egyedi installáció megtervezése, gyártása és dedikált hostessek biztosítása a rendezvényre. A négynapos hazai és nemzetközi kiállítókkal büszkélkedő gasztronómiai fesztivál vendégei megfelelnek a Nespresso célcsoportjának.
A fesztivál területén több promóciós helyszínt alakítottak ki. Az univerzális megjelenésű standok lehetőséget biztosítottak a fogyasztók számára, hogy betekintést nyerjenek a Nespresso életérzésbe, és megfelelően képviselték a márka értékeit, valamint a fogyasztói edukációt. Az installáció részeként cserélhető háttérfallal megvalósuló kávézói hangulat elősegítette az aktuális fókusztermékek kommunikációját és ülőhelyet biztosított a vendégek számára. A fesztivál ideje alatt egyszerre 10 hostess a lehető legtöbb célcsoportba tartozó vendéget invitálta a Nespresso standhoz, és minden belépő mellé ajándék Nespresso kávékupont adtak át. Végül a Gourmet fesztivál teljes látogatószámából 74%-ot sikerült megszólítaniuk, 59% kávét is kóstolt, és a kóstolást követően a vásárlásra csábított vásárlók aránya 26% volt.
A promóció létrehozásában a Torter Design Kft. is részt vett./
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Neubauer Katalin: Bízunk abban, hogy most már visszatérhet a kiskereskedelem a régi, Covid előtti mederbe
2023 márciusa újabb jelentős fordulatot hozott a magyar kiskereskedelmi szektorban,…
Tovább olvasom >Rendhagyó anyák napja: amikor az anyukák nem bevásárolni mentek a Tescóba
Összesen közel 2800 szülő, közülük mintegy 2200 olyan anya dolgozik…
Tovább olvasom >Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi…
Tovább olvasom >