A METRO reflektorfénybe állította a hazai vendéglátást
Október második keddje világszerte a magánvállalkozások ünnepe. A METRO Kereskedelmi Kft. által megálmodott és megvalósított Magánvállalkozások Napja mindenkinek szól, nemcsak a vállalkozásoknak, hanem a vendégeknek is, akik idén is számos ajánlat közül válogathattak. A METRO ebből az alkalomból népszerűsítő kampánnyal és nem utolsósorban áruházi akciókkal szerette volna ösztönözni vendéglátó partnereit a regisztrációra. Nemzetközi szinten több mint 100 ezer egyedi felajánlás érkezett, itthon közel 2000 egyedi ajánlatot regisztráltak a vállalkozások.
– Azt valljuk, hogy csak akkor lehetünk elégedettek, ha vásárlóink, vevőink, partnereink is azok. Szerettük volna ezzel a nemzetközi ünneppel is ráirányítani a figyelmet a hazai vendéglátásra. Két hónapot dolgoztunk azon, hogy minél több hely részt vegyen, és reméljük, évről évre egyre több vállalkozással ünnepelhetjük mindannyiunk közös sikerét. – mondta Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
Az áruházlánc egyébként valóban számtalan módon igyekszik hozzájárulni partnerei sikeréhez, ezúttal is nem csupán ezen a keddi alkalmon lehetett részünk élményekben, előző nap ugyanis egy csúcsgasztronómiai eseménnyel kívánta még inkább felhívni a figyelmet a másnapi eseményre METRO Gasztroakadémia professzionális környezetében. Kitűnő séfek, mint Vomberg Frigyes, Pohner Ádám, Jáhni László, Galgóczi Gábor és Horváth Csongor 10 perc alatt válogattak az áruház kínálatából alapanyagokat, majd egy nyilvános főzésen ínyenc fogásokat készítettek belőlük. A másnapi eseményt népszerűsítő főzés házigazdája Bereznay Tamás sztárséf volt, aki egyúttal a METRO Gasztroakadémia szakmai vezetője is.
– Nekem személyesen is nagy élmény volt, hogy ilyen nagyszerű séftársakat fogadhattam a Gasztroakadémián, akik mindössze két óra leforgása alatt fantasztikus fogásokat varázsoltak az asztalra igazán minőségi alapanyagokból. Öröm volt látni őket munka közben, én például ezt köszönhetem a METRO Magánvállalkozások Napjának – húzta alá Horváth Imre. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Hagyományos eljárással készült egyedi tételek a METRO Év Borai
A METRO Év Bora címet a nagykereskedelem minden évben egy…
Tovább olvasom >Csak a mentes
Februárban ismét a METRO Gasztroakadémia adott otthont az idén 6. alkalommal…
Tovább olvasom >Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Fóliamentes WC-papírral mindenki nyer – élen a Rossmann a zöld innovációban
A MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. fóliamentes Crepto 3240 wc-papírja 2023-ban…
Tovább olvasom >A Smurfit Kappa új korszakot nyit a fenntartható csomagolásban
A Smurfit Kappa csoport, a papíralapú csomagolóipar globális vezetője, számos…
Tovább olvasom >