Megújult a SPAR kommunikációja
Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. A kampány az üzletlánc alapértékeit hangsúlyozza, fő üzenetként a minőség jelenik meg benne. Két új reklámfilm is készült, a hónap végén jelennek meg a közterületi reklámok, az instore megjelenések pedig a SPAR Csoport üzleteiben erősítik a kampány üzenetét.
A Magyarországon immár 26 éve stabilan jelenlévő SPAR folyamatosan figyeli a fogyasztói igényeket, és ezek alapján az idei kommunikációban a márkát a kezdetektől stabilan jellemző legmarkánsabb értékéhez nyúl vissza, így kerül a fókuszba a minőség, mint a vásárlók egyik legfőbb elvárása, illetve a vállalat egyik legfontosabb értéke.
A kampány egészének alapját a SPAR meghatározó üzletpolitikája jelenti: minőségi szolgáltatások, minőségi termékek és minőségi vásárlói élmény. Az élet nagy pillanatai, az összetartozás fontossága és természetesen maga a SPAR-minőség, mint fő üzenet jelenik meg az üzletlánc vadonatúj kampányában.
„A tavalyi 25. éves reklámkampányunk rendkívül sikeres és eredményes volt, így nehéz feladatnak bizonyult az idei évi koncepció megalkotása. Maga az alkotó folyamat, melynek során ez az új irány kikristályosodott, remek csapatmunkát hozott magával. A team minden tagja kreativitással fordult a márka felé, házon belül és ügynökségi vonalon is. Amire pedig a legbüszkébbek vagyunk, az maga a végeredmény, amit üdítő színfoltnak érzünk a hazai kiskereskedelmi reklámok között. Bízunk benne, hogy a fogyasztók is olyan szeretettel fogadják majd, mint amivel készítettük” – hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A minőség nemcsak a kommunikációban, hanem a megjelenítésben és a kivitelezésben is helyet kapott. A cél egy érzelmes, mégis lendületes kampány megvalósítása, amelyben mindenki egy kicsit magára ismerhet, előtérbe helyezve az emberi kapcsolatok és a minőségi pillanatok fontosságát. Az új szlogen „minőség. szeretem” kifejezi ezen élmények összességét az élet minden területén, így az élelmiszervásárlásban is.
A kampány egyes elemei print és online felületeken egyaránt láthatók lesznek, helyet kapnak újsághirdetésekben, épülethálókon, city-light posztereken, televíziós reklámokban, padlómatricán, de készültek bejárati kapu felületek, polczászlók, szórólapok és az áruházakban óriástáblákkal is találkoznak majd a vásárlók. A kampány elemei a későbbiekben a budapesti metrókocsikra, a mozgólépcsők melletti plakátokra és a Combino villamosokra is felkerülnek. Az épülethálón megjelenő reklámban – Budapesten a Bocskai úton, az Allee közelében – a szív motívum a SPAR innovatív megoldások iránti elkötelezettségének jegyében ledes világítással elevenedik majd meg.
Az arculatváltás stratégiai tervéért, koncepciójáért és teljes lebonyolításáért a SPICE Communication felel.
A SPAR kampányfilmje és werkfilmje az alábbi linkeken megtekinthető:
Kampányfilm:
http://youtu.be/5ln8MP_60wc
Werkfilm: http://www.youtube.com/watch?v=pi5FQxAlbS4&feature=youtu.be
Kapcsolódó cikkeink
Cukor nélkül a csúcson
Az egészségtudatosság erősödő trendje továbbra is jelentősen alakítja a fogyasztói…
Tovább olvasom >A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >Sikeres évet zárt a SPAR online áruháza, már 200 ezernél is többen használják
Több mint 200 ezerre emelkedett a 13 ezer terméket kínáló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >