Gyűjtsd a fényeket!

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 06. 20. 14:24

Félmillió darab ajándék talált gazdára a Kraft termékek népszerűsítését és forgalmának növelését célzó, karácsonyhoz kötődő kampányban, amelyet a Wonderduck bonyolított le. A célok között szerepelt még a márkahűség, a vásárlói lojalitás növelése és a Kraft termékek bolti megjelenítésének erősítése is.

A mechanizmus egyszerű, jól érthető volt, előre meghatározott vásárlóérték (1200 Ft) elérésekor azonnali ajándék a vásárlóknak a promóciós időszakban. Az ajándékok változatossága – rénszarvast, hópihét, fenyőfát ábrázoló világító ablakdíszek – felkeltette a gyűjtési vágyat, a teljes kollekció megszerzésére való igényt.

A modern trade csatornában eladótéri hosztesz mutatta be az ajándékot, és ismertette a promóció lényegét, majd a kasszasorok mögött ajándékátadó hosztesz vagy a vevőszolgálat, néhány esetben pedig az Inmedio üzlet működtetője ellenőrizte a blokkot és adta át az ajándékot.

A tradicionális üzletekben is erős hosztesztámogatást kapott a promóció, de itt a blokkok beküldésével postán juthatott az ajándékokhoz a vásárló.

Az eltérő mechanizmusok és a változó túraterv miatt a hoszteszpromóciót komplex rendszerként kezelték, az egyes mechanizmusokat átlátható, nyomon követhető rendszerbe ágyazták be. Hétvégente 279 fő hosztesz dolgozott, akiket valamennyi mechanizmusra professzionális módon tanítottak be.

Az összesen 4020 promóciós napon, 6 héten keresztül, valamennyi helyszínen összesen több mint 1,6 millió főt értek el. Lánconként egyedi szórólapokkal, kóstoltatással, egyedi hoszteszruhákkal, kiemelő kapukkal, raklapszoknyákkal tették még látványosabbá, figyelemfelkeltőbbé az aktivitást.

A díjat a Wonderduck Agency Zrt. képviseletében Szabó Edit account director vette át.

Kapcsolódó cikkeink