Gyűjtsd a fényeket!
Félmillió darab ajándék talált gazdára a Kraft termékek népszerűsítését és forgalmának növelését célzó, karácsonyhoz kötődő kampányban, amelyet a Wonderduck bonyolított le. A célok között szerepelt még a márkahűség, a vásárlói lojalitás növelése és a Kraft termékek bolti megjelenítésének erősítése is.
A mechanizmus egyszerű, jól érthető volt, előre meghatározott vásárlóérték (1200 Ft) elérésekor azonnali ajándék a vásárlóknak a promóciós időszakban. Az ajándékok változatossága – rénszarvast, hópihét, fenyőfát ábrázoló világító ablakdíszek – felkeltette a gyűjtési vágyat, a teljes kollekció megszerzésére való igényt.
A modern trade csatornában eladótéri hosztesz mutatta be az ajándékot, és ismertette a promóció lényegét, majd a kasszasorok mögött ajándékátadó hosztesz vagy a vevőszolgálat, néhány esetben pedig az Inmedio üzlet működtetője ellenőrizte a blokkot és adta át az ajándékot.
A tradicionális üzletekben is erős hosztesztámogatást kapott a promóció, de itt a blokkok beküldésével postán juthatott az ajándékokhoz a vásárló.
Az eltérő mechanizmusok és a változó túraterv miatt a hoszteszpromóciót komplex rendszerként kezelték, az egyes mechanizmusokat átlátható, nyomon követhető rendszerbe ágyazták be. Hétvégente 279 fő hosztesz dolgozott, akiket valamennyi mechanizmusra professzionális módon tanítottak be.
Az összesen 4020 promóciós napon, 6 héten keresztül, valamennyi helyszínen összesen több mint 1,6 millió főt értek el. Lánconként egyedi szórólapokkal, kóstoltatással, egyedi hoszteszruhákkal, kiemelő kapukkal, raklapszoknyákkal tették még látványosabbá, figyelemfelkeltőbbé az aktivitást.
A díjat a Wonderduck Agency Zrt. képviseletében Szabó Edit account director vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >