Az Artois az örökségre fókuszál
A brit InBev május 21-től év végéig új reklámkampányt indított Angliában, amely a „Valami jót hagytunk örökül” címet viseli.
A kampány kültéri médiumokat és újsághirdetéseket foglal
magában és a 600 éves Artois, a Stella
Artois, az Artois Bock és a Peeterman Artois termékeket előállító cég hagyományos
értékeire hívja fel a figyelmet. A hirdetések több mint 2300 helyen jelennek
meg Anglia szerte, valamint a londoni metroban és vidéki fényplakátok is
lesznek. A sajtóhirdetések júniustól-szeptemberig tartanak és a helyi és
országos sajtóban jelennek meg.
Az Artois kampány az InBev következő nagy beruházása a Beck
sör promociója után, mellyel a 18-34 éves angol férfiakat élőzenei
rendezvényekkel. szólították meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Friss húsok és fagyasztott hústermékek árát csökkenti az ALDI
Az ALDI tovább folytatja az árcsökkentést: május elejétől 12 friss…
Tovább olvasom >Itt a Rossmann új applikációja, a Virtuális Tükör
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >Üzlet az üzletben: hajápolás- és sminkszekciót indított az eMAG
Az eMAG Magyarország új Hajápolás és smink szekciót indított útjára…
Tovább olvasom >