Átadták a Szentkirályi „Egy csepp nyár” elnevezésű nyereményjátékának fődíját
Átadták a Szentkirályi „Egy csepp nyár” elnevezésű nyereményjátékának fődíját, a kétszemélyes New York-i utazást. A két hónapig tartó játékban a résztvevők Instagramra feltöltött képeikkel mutatták meg nyári utazásaik legszebb emlékeit.
A fotón szereplők balról: Taskár Tamás a TUI Magyarország képviseletében, van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingigazgatója, Kajcsa Bianka, a fődíj nyertese és Sali Sándor a LOT Lengyel Légitársaság képviseletében
A nyereményjátékban résztvevők összesen több mint 7400 képet osztottak meg az #egycseppnyar hashtaggel. A fődíjat sorsolás útján Kajcsa Bianka nyerte, aki egy kétszemélyes New York-i utazással gazdagodott, amelyet a TUI Magyarország Kft. és a nemrégiben közvetlen Budapest-New York járatot indító LOT Lengyel Légitársaság biztosít. A nyereményözön a kampány teljes ideje alatt tartott: minden nap kisorsoltak egy American Tourister bőröndöt, az első 500 feltöltő garantált nyereményt, egy ’Szentkirályi by REKAVAGO’ kulcstartót kapott. Nem csak a szerencsében bízhattak a játékosok, a „Legjobb belföldön készült kép” és a „Legjobb fesztiválos kép” kreatív tulajdonosait, Herman Dórát és Kálvári Múzsát zsűri választotta ki, akik a közkedvelt márka bőröndjét és egy-egy bőröndnyi ásványvizet nyertek.
Kapcsolódó cikkeink
Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben…
Tovább olvasom >A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Neubauer Katalin: Bízunk abban, hogy most már visszatérhet a kiskereskedelem a régi, Covid előtti mederbe
2023 márciusa újabb jelentős fordulatot hozott a magyar kiskereskedelmi szektorban,…
Tovább olvasom >Rendhagyó anyák napja: amikor az anyukák nem bevásárolni mentek a Tescóba
Összesen közel 2800 szülő, közülük mintegy 2200 olyan anya dolgozik…
Tovább olvasom >Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi…
Tovább olvasom >