A Superbrands előnyei
Szemináriumot szervez november 4-én a Superbrands Magyarország a Kempinski Hotel Corvinusban. Az eseményen többek között megvizsgálják: miért értékes a Superbrands cím elnyerése és hogy miként lehet profitálni a cím megfelelő használatából.
Hogyan változtak a vásárlói szokások? Hogyan értékelik a fogyasztók saját helyzetüket? Vajon mennyiben érzik a márkák a válságot? És vajon hogyan tud a jelenlegi helyzetben támaszt nyújtani egy ilyen neves elismerés? – ezekre a kérdésekre is keresik a választ a szeminárium előadói.
Nyitóelőadóként Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója a Program öt éves magyarországi történetéről beszél, míg dr. Serényi János a Superbrands Bizottság elnöke konkrét gyakorlati tanácsokat ad át a résztvevőknek arra vonatkozóan, hogy a belső szolgáltatási minőség, valamint a külső szolgáltatási érték miként növelhető a Superbrands minősítés segítségével, végül Szalókyné Tóth Judit, az ACNielsen Piackutató Kft. ügyvezető igazgatója a gazdasági válság márkákra gyakorolt hatásáról értekezik.
Az előadásokat követően négy esettanulmányt ismerhetnek meg a résztvevők, amelyek többek között egy magyar brand külföldi márkaépítéséről, továbbá a kisvállalkozások márkaépítési lehetőségeiről szólnak – közli a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >