A rossz reklám is reklám!
Ha nem szereted az éttermet, akkor utáld nyíltan, az is népszerűsít! – állítja a trendinspiracio.hu egy amerikai példára alapozva véleményét. – A legtöbb étterem annak örül, hogyha a Yelp-en a legjobb értékelést kapja, de a kaliforniai olasz étterem, a Botto Bistro szándékosan kezdett el szörnyű értékelést szerezni a site-on. A Botto étterem kampánya, a „Gyűlölj minket a Yelp-en” sikeresen zajlik, aki szörnyű értékelést ír az étteremről, 25 % kedvezményt kap a fogyasztásból. Céljuk bebizonyítani, hogy annak ellenére, hogy rossz értékelést kap egy ilyen site-tól, még lehet jó az étterem. Reklámnak mindenesetre sikeres volt: egy hét alatt 148 értékelésből 1082 lett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országtorta-selejtező
Az idén tizennyolcadik alkalommal meghirdetett Magyarország Tortája verseny első zsűrizési…
Tovább olvasom >Az AI-generálta reklám kedves bája – A nap videója
Ez a pizzareklám egy éve készült, talán még nem tökéletes…
Tovább olvasom >Az eper luxusa (és csomagolása) – A nap képe
Epercsomagolás a tehetősebbeknek: a philadelphiai Oishii farmon nőtt csodákból egy…
Tovább olvasom >