Sikeres üzleti év áll a Zwack mögött
A Zwack Unicum Nyrt. sikeresen zárta a 2013-14-es üzleti évet, a társaság pénzügyi célkitűzései szinte maradéktalanul teljesültek – olvasható a cég sajtóközleményében.
Az adózott égetett szeszesital piac a várakozásoknak megfelelően tovább esett, de a Zwack árbevétele ennél kisebb mértékben csökkent, a bruttó fedezet pedig enyhén emelkedett.. Míg a nagyon nehéz volt a Zwacknak a belföldi piacon helyt állnia, addig az exportot sikerült növelni. Az Unicum export 15%-os bővülése az utóbbi évek legjobb teljesítménye.
A társaság a működési költségek nominális szinten tartását tűzte ki, ám a célt túlszárnyalva végül 2%-ot meghaladó költségcsökkentést sikerült realizálniuk.
A cég első számú terméke az Unicum, mely egyben Magyarország vezető prémium égetett szeszesital márkája. A termék kommunikációjának középpontjában a tradíció és a gyártási szakértelem állt. Ezen belül minden eddiginél nagyobb hangsúlyt kapott a Zwack Múzeum és Látogatóközpont, ahol az Unicum és az Unicum Szilva kedvelőinek a legnagyobb hitelességgel tudják bemutatni a termék gyártási folyamatát, értékeit, tradícióját.
A Fütyülős ebben az esztendőben két új ízzel lepte meg az újdonságokat kereső, azokra nagyon nyitott híveit. A Fütyülős Mézes Kékáfonya illetve a Karamellás Zöldalma értékesített volumen igen szép eredményeket hozott, a Kalinka Citrus az ízesített vodkák között már az első évben piacvezető lett. A társaság megszüntette a kommersz szegmensbe tartozó két termékcsalád (PéterPál és Krajczár) gyártását 2013 végén. Ebben a termékkörben már csak a készletek kifuttatása zajlik.
Az export árbevétel 1.355 millió Ft, amely 6%-kal magasabb a tavalyi értéknél. Az Unicum árbevétele közel 15%-kal emelkedett, elsősorban az olaszországi és németországi növekedésnek valamint az Unicum Szilva környező országokban történt bevezetésének köszönhetően. Ugyanakkor az alacsonyabb fedezet-tartalmú termékek forgalma (pálinkák, rumok) visszaesett a bázishoz képest.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >