Zwack és Busatti együttműködés: Hungarikum ihlette stílusos olasz szövetek
Elegáns textíliákkal és friss mintákkal indítja a nyári lakberendezési szezont a Zwack Unicum Nyrt. és az olasz textilgyártó Busatti céget Magyarországon képviselő Toscaneria Kft. A két világhírű márka a tradíció és minőség hagyománya mentén tervezte a különleges kollekciót, amelyben Toszkána elragadó szépsége fonódik össze az Unicum egyediségével, közösen járulva hozzá a meghitt családi pillanatokhoz. A prémium termékek 2023. június közepétől az Unicum Ház Mintaboltjában és a Zwack webshopban kaphatóak.
Az Unicum és a Busatti új fejezetet nyit az otthoni kényelem kialakításában. A két márka közös kollekcióval lepi meg a toszkán vidék rajongóit. Az olasz textíliákat és enteriőr parfümöket gyártó cég által képviselt nemes elegancia most a Zwack Unicummal való együttműködésben talál partnerre, hogy kézzelfogható formában jelenítsék meg és adjanak teret a két vállalat által képviselt közös értékeknek. A családi hagyományok és a fenntartható működésre törekvés mindkét gyártó számára kiemelten fontos, ezt a közösen kialakított kollekcióval is szeretnék megmutatni.
„Hisszük, hogy nemcsak az évszázados történelem és a családi tradíciók kötik össze ezt a két márkát, hanem a kifogástalan minőség iránti elköteleződés is. Ennek megfelelően már az ötlet megfogalmazásának pillanatában tudtuk, hogy az együttműködésből érték születik. Minden pohár Unicumban van egy cseppnyi otthon, amit most közösen töltünk ki a Busattival”
– összegezte a közös értékeket Zwack Sándor.
A két márka együttműködéséből olyan textília és prémium kollekció született, amely stílusosan hordozza az Unicum márkaelemeket és ugyanolyan sokszínűségre képes, mint a Zwack portfólió. A termékcsaládot alkotó asztali futó, tányéralátét és szalvéta szett az asztalokat díszíti, a díszpárnák pedig a kényelmet szolgálják, közösen emelve az ünnepi pillanatok fényét.
„A Busatti korábban olyan világhírű luxus ruházati márkáknak is készített már textíliákat, mint az Armani és a Prada, azonban még soha nem készített hungarikumot. Ebben az egyedi együttműködésben Toszkána tisztelete és szeretete találkozik az évszázados magyar hagyományokat és kultúrát képviselő Zwack-kal, így alkotva közösen valami újat, mégis maradandót, ahogy azt egyébként a mindennapokban is teszik”
– mondta az együttműködés kapcsán Péntek Mária, a Toscaneria Kft., a Busatti hazai képviseletének ügyvezető igazgatója.
Az első Busatti Zwack Unicum kollekció darabjai a meghitt családi beszélgetések és az ünnepi pillanatok központi tereit öltöztetik fel. Az Unicum Házban bemutatott termékek limitált számban elérhetők 2023. június közepétől az Unicum Ház Mintaboltjában és a Zwack webshopban.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre sokoldalúbb a Shell és a Tesco együttműködése
Két elismert márka, a Shell Hungary és a Tesco közös…
Tovább olvasom >Növeli befektetését a Molson Coors a Zoa Energy márkában
Elmélyíti együttműködését a Molson Coors Beverage Company a Zoa energiaital-márkával,…
Tovább olvasom >2028-ig meghosszabbította együttműködését az Aral és a Lekkerland
A két vállalat a REWE To Go koncepció Lekkerland közreműködésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális hős lett a Praktiker webáruháza: felkerült a Forbes és a Google győzteseinek listájára
A digitális hősök közé került a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza…
Tovább olvasom >Tizenkét millió eurót ruház be az Coca-Cola HBC a visszaváltható üveggyártásba Ausztriában
A Coca-Cola HBC 12 millió eurót fektetett be egy új,…
Tovább olvasom >Az Edekával szövetkezik a Jumbo a beszerzésben
Nemzetközi összefogásra van szüksége a Jumbónak a beszerzésben ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >