Zwack és Busatti együttműködés: Hungarikum ihlette stílusos olasz szövetek
Elegáns textíliákkal és friss mintákkal indítja a nyári lakberendezési szezont a Zwack Unicum Nyrt. és az olasz textilgyártó Busatti céget Magyarországon képviselő Toscaneria Kft. A két világhírű márka a tradíció és minőség hagyománya mentén tervezte a különleges kollekciót, amelyben Toszkána elragadó szépsége fonódik össze az Unicum egyediségével, közösen járulva hozzá a meghitt családi pillanatokhoz. A prémium termékek 2023. június közepétől az Unicum Ház Mintaboltjában és a Zwack webshopban kaphatóak.
Az Unicum és a Busatti új fejezetet nyit az otthoni kényelem kialakításában. A két márka közös kollekcióval lepi meg a toszkán vidék rajongóit. Az olasz textíliákat és enteriőr parfümöket gyártó cég által képviselt nemes elegancia most a Zwack Unicummal való együttműködésben talál partnerre, hogy kézzelfogható formában jelenítsék meg és adjanak teret a két vállalat által képviselt közös értékeknek. A családi hagyományok és a fenntartható működésre törekvés mindkét gyártó számára kiemelten fontos, ezt a közösen kialakított kollekcióval is szeretnék megmutatni.
„Hisszük, hogy nemcsak az évszázados történelem és a családi tradíciók kötik össze ezt a két márkát, hanem a kifogástalan minőség iránti elköteleződés is. Ennek megfelelően már az ötlet megfogalmazásának pillanatában tudtuk, hogy az együttműködésből érték születik. Minden pohár Unicumban van egy cseppnyi otthon, amit most közösen töltünk ki a Busattival”
– összegezte a közös értékeket Zwack Sándor.
A két márka együttműködéséből olyan textília és prémium kollekció született, amely stílusosan hordozza az Unicum márkaelemeket és ugyanolyan sokszínűségre képes, mint a Zwack portfólió. A termékcsaládot alkotó asztali futó, tányéralátét és szalvéta szett az asztalokat díszíti, a díszpárnák pedig a kényelmet szolgálják, közösen emelve az ünnepi pillanatok fényét.
„A Busatti korábban olyan világhírű luxus ruházati márkáknak is készített már textíliákat, mint az Armani és a Prada, azonban még soha nem készített hungarikumot. Ebben az egyedi együttműködésben Toszkána tisztelete és szeretete találkozik az évszázados magyar hagyományokat és kultúrát képviselő Zwack-kal, így alkotva közösen valami újat, mégis maradandót, ahogy azt egyébként a mindennapokban is teszik”
– mondta az együttműködés kapcsán Péntek Mária, a Toscaneria Kft., a Busatti hazai képviseletének ügyvezető igazgatója.
Az első Busatti Zwack Unicum kollekció darabjai a meghitt családi beszélgetések és az ünnepi pillanatok központi tereit öltöztetik fel. Az Unicum Házban bemutatott termékek limitált számban elérhetők 2023. június közepétől az Unicum Ház Mintaboltjában és a Zwack webshopban.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >A Deliveroo Expresszel társul a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új szintre emeli online szolgáltatásait:…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >