Zöldséges darált hús a Netto Marken-Discounttól
A német Netto Marken-Discount olyan darált húst adott saját márkás termékeihez, amely 34%-ban zöldségmixet tartalmaz.

Nyomokban húst tartalmaz
A QS-minősítésű hús mellett a keverékben paprika, répa és hagyma található. A termék, amely a Less Meat („Kevesebb hús”) címke alatt került a polcokra, ötvözi a magas minőséget, az állati fehérjét és a nyers zöldségeket.
A termék zsírtartalma mindössze 10%. 2020-ban Németországban 57,3 kiló húsfogyasztás jutott egy főre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >Regionális beszerzéssel különbözteti meg magát versenytársaitól a német Netto Marken-Discount
Anyavállalata és egyben a német piacvezető Edeka Group beszerzési szakértelmére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >