Zöldséges darált hús a Netto Marken-Discounttól
A német Netto Marken-Discount olyan darált húst adott saját márkás termékeihez, amely 34%-ban zöldségmixet tartalmaz.

Nyomokban húst tartalmaz
A QS-minősítésű hús mellett a keverékben paprika, répa és hagyma található. A termék, amely a Less Meat („Kevesebb hús”) címke alatt került a polcokra, ötvözi a magas minőséget, az állati fehérjét és a nyers zöldségeket.
A termék zsírtartalma mindössze 10%. 2020-ban Németországban 57,3 kiló húsfogyasztás jutott egy főre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >Regionális beszerzéssel különbözteti meg magát versenytársaitól a német Netto Marken-Discount
Anyavállalata és egyben a német piacvezető Edeka Group beszerzési szakértelmére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >