Zöldséges darált hús a Netto Marken-Discounttól
A német Netto Marken-Discount olyan darált húst adott saját márkás termékeihez, amely 34%-ban zöldségmixet tartalmaz.

Nyomokban húst tartalmaz
A QS-minősítésű hús mellett a keverékben paprika, répa és hagyma található. A termék, amely a Less Meat („Kevesebb hús”) címke alatt került a polcokra, ötvözi a magas minőséget, az állati fehérjét és a nyers zöldségeket.
A termék zsírtartalma mindössze 10%. 2020-ban Németországban 57,3 kiló húsfogyasztás jutott egy főre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Digitális reklámforradalom a német diszkontláncnál: bővíti médiakínálatát a Netto Marken-Discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elbizonytalanodási csapdában a kiskereskedelmi forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: októberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,1, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A hagyomány és az innováció jellemzi az idei karácsonyi édességpiacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

