Zöldség-gyümölcs hulladékmentő táskát vezet be a Lidl Spanyolországban
A Lidl Spanyolország által bevezetett hulladékmentő táskába olyan gyümölcsök és zöldségek kerülnek, amelyek bár az esztétikai előírásoknak nem felelnek meg, fogyasztásra alkalmasak.
A 3 eurós áron kínált táska olyan árucikkeket tartalmaz, amelyek csomagolása ugyan sérült, de ez a termék minőségét nem érinti negatívan.
A kezdeményezést a német diszkontlánc több mint 30 üzletében tesztelte a Kanári-szigeteken, és ezzel több mint 20000 kilogramm zöldség és gyümölcs leselejtezését akadályozta meg.
A sikeren felbuzdulva az áruházlánc most úgy döntött, hogy a kezdeményezést elindítja a Spanyolországban működő több mint 650 üzletében is.
Michaela Reischl, a Lidl Spanyolország CSR igazgatója elmondta, hogy „fenntarthatósági stratégiánkban az élelmiszer-pazarlás csökkentése az egyik prioritásunk. Elkötelezettek vagyunk választékunk hatékony tervezése és menedzsmentje, így a megelőzés mellett annak érdekében, hogy minimalizáljuk a készleten tartott termékfelesleg mennyiségét.”
Kapcsolódó cikkeink
Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N…
Tovább olvasom >Az ESG nem kampány, hanem stratégia – A fenntarthatóság új arca a vállalati kommunikációban
A környezeti, társadalmi és irányítási szempontok – azaz az ESG…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >