Zöldség-gyümölcs hulladékmentő táskát vezet be a Lidl Spanyolországban
A Lidl Spanyolország által bevezetett hulladékmentő táskába olyan gyümölcsök és zöldségek kerülnek, amelyek bár az esztétikai előírásoknak nem felelnek meg, fogyasztásra alkalmasak.
A 3 eurós áron kínált táska olyan árucikkeket tartalmaz, amelyek csomagolása ugyan sérült, de ez a termék minőségét nem érinti negatívan.
A kezdeményezést a német diszkontlánc több mint 30 üzletében tesztelte a Kanári-szigeteken, és ezzel több mint 20000 kilogramm zöldség és gyümölcs leselejtezését akadályozta meg.
A sikeren felbuzdulva az áruházlánc most úgy döntött, hogy a kezdeményezést elindítja a Spanyolországban működő több mint 650 üzletében is.
Michaela Reischl, a Lidl Spanyolország CSR igazgatója elmondta, hogy „fenntarthatósági stratégiánkban az élelmiszer-pazarlás csökkentése az egyik prioritásunk. Elkötelezettek vagyunk választékunk hatékony tervezése és menedzsmentje, így a megelőzés mellett annak érdekében, hogy minimalizáljuk a készleten tartott termékfelesleg mennyiségét.”
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >